Translate

jueves, 23 de mayo de 2013

Ganes d'estiu!

 
L'estiu no acaba d'arribar, tenim un mes de maig molt fresc en comparació a altres anys, i jo crec que molts tenim ganes de que el solet i la caloreta arribi per a poder  gaudir de  les activitats a l'aire lliure.
 
Tot i això, jo no em resigno a quedar-me a casa quan surt el sol, i avui m'he intentat inspirar amb el que trobava al meu voltant! No són paisatges d'insomni ni res extraordinari però si crec que tenen el seu punt d'originalitat. Al final de tot veureu una petita composició amb l'hamaca que espero fer servir ben aviat!! 
























2 comentarios:

  1. Son fotos muy vistosas pero alguna me ha costado de encontrar la manera o perspectiva de mirar la foto. jejeje ;) Que llegue el veranito!!

    ResponderEliminar
  2. Per aquells que volen publicar i no tenen compte gmail, poden comentar com anònim i identificar-se en el text o no... agrairé totes els comentaris o opinions!

    ResponderEliminar