Translate

sábado, 15 de junio de 2013

El Rec d'Igualada: Una iniciativa diferent.



Gràcies a un reportatge de televisió, vaig descobrir l'iniciativa que havien tingut alguns comerciants i habitants d'Igualada per a donar a conèixer un barri on es troben les antigues adoberies i fàbriques tèxtils que tenien la màxima explendor en l'època industrial.
 
Ara, el barri del Rec es troba sense activitat, i durant uns dies, dues vegades l'any, es transforma per acollir un esdeveniment únic basat en moda, cultura i patrimoni. Marques de primer nivell aprofiten i decoren les fàbriques per oferir els seus stocs i mostraris a preus molt atractius.
 
 
 
 
Jo vaig anar-hi el dia inagural, hi havia un ambient molt fresc, jove, una agenda plena d'activitats i molta gent aprofitava les bones oportunitats que oferien grans marques com Levis, Pepe Jeans, Custo Bcn, Desigual però també marques catalanes com Sita Murt, Miriam Ponsa, Josep Abril etc. 
 
 
 
 
En molts stands s'oferia una copa o altres regals a canvi de fer alguna compra, però jo em quedo amb l'espai de Desigual, decorat amb motius exòtics on donaven a degustar cava i fruita. A més, davant es trobava el Dj que donava una mica de ritme a l'ambient. 
 




 
 
Però també durant aquest dies s'organitzen diferents activitats com concerts, tallers i exposicions. Jo vaig tenir l'oportunitat d'assistir al concert de Hang de Mike Dominguez, i al de la jove Núria Graham. Només feia uns dies que havia descobert la brillant veu d'aquesta vigatana i no em va decebre gens en directe, té un estil que no deixa indiferent.
 
 



 
 
 
Penso que el Rec és una bona oportunitat per obtenir roba de qualitat a bons preus però la veritat és que jo vaig optar per gaudir del circuit, perdent-me en aquells carrerons, i al final em vaig comprar alguna peça en el moment menys esperat.
Una molt bona senyal és que hi havia tot tipus de gent, grans, petits, artistes, de tots els estils i maneres, crec que tothom hi podia trobar el seu punt d'inspiració.
 
 


 
 

 
Un petit espai que a mi em va encantar, va ser  la combinació entre un hort, un bar, quatre mostraris i un restaurant. Bé, és difícil d'explicar, millor us deixo la foto.
 
 






 
 
 
 
Us animo a que visiteu el pròxim Rec, tant si sou amans de la música com si us agrada la moda i sinó, passareu un dia diferent.

 


2 comentarios:

  1. Vigila les faltes d'ortografia si us plau. N'hi ha que fan mal a la vista.

    ResponderEliminar
  2. Em sap greu, procuraré corregir-les.

    ResponderEliminar